نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

4 نرم افزار برای اسکن و تعمیر و نگهداری سیستم ویندوز رایانه

در زیر شما با 4 نرم افزار برای اسکن و تعمیر و نگهداری سیستم ویندوز رایانه آشنا خواهید شد با ما در ادامه مطلب همراه باشید:

  1. IObit Advanced SystemCare

IObit Advanced SystemCare  شامل یک گزینه عالی است که همه در یک اسکن بوده که شامل بهینه سازی های مختلف سیستم است.

متناوباً، می توانید از پاک کننده دیسک، بهینه ساز RAM، مدیر راه اندازی، اینترنت و ابزار غیرفعال کننده برنامه (Task Manager) آن به طور جداگانه استفاده کنید.

این نرم افزار دارای سه حالت بهینه سازی مجزا است که شامل حالت بازی است که به طور خودکار فرایندهای زائد و نرم افزار پس زمینه را خاموش می کند تا حافظه RAM را برای بازی ها آزاد کند.

ویجت دسک تاپ Performance Monitor یک نسخه جدیدتر از Advanced SystemCare Pro است که پردازنده های CPU، RAM، دیسک و منابع استفاده از شبکه را نمایش می دهد.

Advanced SystemCare  همچنین یک گزینه مناسب برای تعمیر کامپیوتر است. برخلاف بسیاری از بسته های نگهداری سیستم، SystemCare  با بدافزار مقابله می کند. همچنین می توانید برای رفع مشکلات ویندوز از ابزارهای  Win Fix، Disk Doctor،Shortcut Fixer  و Registry   Cleaner  استفاده کنید.

SystemCare Ultimate حتی دارای یک اسکنر کامل ضد ویروس است. بنابراین این بسته بهینه ساز سیستم بیش از اکثر گزینه ها شامل ابزارهای نگهداری و تعمیرات است.

  1. Norton Tune Up

یکی از شناخته شده ترین نرم افزارهای ضد ویروس و بهینه سازی است که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

این مطلب را از دست ندهید   رفع ردیابی سوخته مادربرد

این یک سرویس از راه دور است که فایل های رایانه شما را به طور خودکار اسکن کرده و رایانه شما را از فایل های بی فایده و سرعت آن پاک می کند.

علاوه بر این، نرم افزار همه اینها را تقریباً بدون هیچ گونه ورودی از کاربر انجام می دهد، زیرا کل فرایند به صورت خودکار انجام می شود، فقط قبل از راه اندازی و انجام همه کارها به تنهایی به اجازه شما احتیاج دارد.

برای یافتن خطاهایی که باعث ایجاد مشکلات امنیتی و کاهش سرعت می شوند، شما می توانید یک PC Scan را با ابزار Restoro Repair اجرا کنید. پس از اتمام اسکن، روند تعمیر فایل ها و اجزای جدید Windows جایگزین فایل های آسیب دیده می شود.

Tune Up همچنین راه اندازی ویندوز شما را از فرآیندهای غیرضروری که هنگام بالا آمدن آن را کند می کند و همچنین فایل های باقیمانده را از نصب حذف می کند.

این کار کل سیستم شما را با روشی ارزان تر از برخی فروشگاه های فیزیکی رایانه برای تمیز کردن آن برای شما بررسی خواهد نمود.

  1. AVG PC TuneUp

AVG TuneUp  یکی از بالاترین امتیازات بهینه سازهای سیستم چند پلتفرمی است که می توانید دسک تاپ، لپ تاپ، تبلت یا تلفن های خود را با آن بهینه سازی کنید.

این نرم افزار با سیستم عامل های Windows و Mac سازگار است و شما می توانید برنامه های AVG Cleaner را به دستگاه های Android و iOS اضافه کنید.

همچنین می توانید این نرم افزار را به تعداد مورد نیاز دستگاه نصب کنید، بنابراین نیازی به سرمایه گذاری در بیش از یک بسته AVG TuneUp برای چندین دسک تاپ یا لپ تاپ نخواهید داشت.

این مطلب را از دست ندهید   جایگزین کردن کلید های کیبورد Filco Majestouch-2

AVG PC TuneUp  یک بهینه ساز است که برای نگهداری عمومی، سرعت بخشیدن به ویندوز، افزایش فضای خالی دیسک و رفع مشکلات نرم افزاری، نه یک، بلکه چهار اسکن همه در یک همراه، است.

با این حال در صورت لزوم می توانید از 32 ابزار نرم افزار نیز جداگانه استفاده کنید. AVG TuneUp دارای یک جعبه ابزار کاملاً کامل است که شامل موارد: پاک کننده هارد دیسک، پاک کننده فایل های تکراری، بهینه ساز RAM و پاک کننده رجیستری است.

این نرم افزار هوشمند همچنین همراه با defragger دیسک، ابزار بازیابی فایل، مدیر حذف نصب رفع کننده میانبر و مدیر راه اندازی است.

آخرین نسخه همچنین با فناوری Programs-On-Demand همراه است که استفاده از منابع برخی از برنامه ها را به حداقل می رساند و به طور خودکار نرم افزار شخص ثالث را به روز می کند.

  1. Glary Utilities Pro

Glary Utilities Pro 5  عملکرد کلی بیشتری را برای دسک تاپ و لپ تاپ های ویندوز از بیشتر برنامه های خدمات تعمیر و نگهداری سیستم فراهم می کند.

اگرچه این نرم افزار از نسخه رایگان و Pro برخوردار است ولی تفاوت کمی بین آنها وجود دارد.  Glary Utilities Pro 27.96   برای استفاده تجاری است و دارای به روزرسانی خودکار است ولی بسته نرم افزار رایگان هنوز شامل تمام ابزارهای Pro است.

Glary Utilities Pro  دارای بیش از 20 ابزار تعمیر و نگهداری سیستم برای ویندوز است.

برای بهینه سازی سیستم، Glary Utilities  شامل پاکسازی دیسک، مدیر راه اندازی، بهینه ساز RAM، defrag  دیسک، پاک کننده فایل تکراری، پاک کننده تاریخچه اینترنت و ابزارهای  defrag  رجیستری است.

این مطلب را از دست ندهید   عدم شناسایی RAM کامپیوتر

Glary Utilities  همچنین دارای برخی ابزارهای مفید برای تعمیر کامپیوتر است. به عنوان مثال:  تب Maintenance 1-Click آن شامل پاک کننده رجیستری، رفع کننده میانبر و ابزارهای تعمیر دیسک است.

می توانید از این نرم افزار برای تعمیر فایل های سیستم و بازیابی فایل های حذف شده استفاده کنید. Glary Utilities حتی دارای یک پاک کننده بدافزار است که ابزاری نادر برای نرم افزارهای نگهداری سیستم است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

نحوه نصب درایورهای GPU

نحوه نصب درایورهای GPU

گاهی اوقات، درایورها کار نمی کنند، و این به ویژه برای پردازنده های گرافیکی قابل توجه است. درایورهای GPU به دلیل به روز رسانی های

ادامه مطلب »