نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

2 نمونه از بهترین ابزارهای نرم افزاری تعمیر و بهینه سازی رایانه

می خواهید یک ابزار تعمیر و بهینه سازی رایانه خوب را دانلود کنید برای این امر برخی از بهترین ها، مانند Restoro، Tweaking Windows Repair   را برای شما ذکر نموده ایم.

برای رفع مشکلات مختلف رایانه  ابتدا به معرفی Restoro PC Repair Tool می پردازیم:

  1. Restoro

این نرم افزار خطاهای رایج رایانه را برطرف می کند و شما را در برابر از دست دادن فایل، بدافزار، خرابی سخت افزار محافظت می کند و کامپیوتر شما را برای حداکثر عملکرد بهینه می کند.

در 3 مرحله آسان مشکلات رایانه را برطرف کرده و ویروس ها را حذف کنید:

Restoro PC Repair Tool  همراه با فناوری های انحصاری را دانلود کنید. بعد روی Start Scan کلیک کنید تا مشکلات Windows را پیدا کنید که ممکن است باعث مشکلات رایانه باشد.

بهینه ساز سیستم شامل ابزارهای مختلفی برای بهینه سازی دسک تاپ و لپ تاپ است تا تقریباً به اندازه نسخه جدید 2021 بتوانند کار کنند.

بسیاری از ناشران افتخار می کنند که ابزارهای تعمیر و نگهداری سیستم بسیار سرعت سیستم را افزایش می دهند و مشکلات زیادی را که باعث خرابی نرم افزار می شود را برطرف می کنند.

برای برخی از نرم افزارهای بهینه ساز می تواند اغراق آمیز بوده و برای تبلیغات بازاریابی باشد. اما بهترین سرویس های تعمیر و نگهداری سیستم باعث افزایش عملکرد کلی می شوند. بیشتر نرم افزارهای تعمیر و بهینه سازی ویندوز شامل پاک کننده های دیسک سخت، پاک کننده های رجیستری، مدیران راه اندازی، بهینه سازهای RAM و حذف برنامه ها هستند.

این مطلب را از دست ندهید   خطای فن CPU

بهترین نرم افزار تعمیر و بهینه ساز رایانه همچنین ابزارهایی را برای تجزیه و تحلیل سیستم ها، بازیابی فایل ها، به روزرسانی درایورها، پاک کردن فایل های تکراری، از حالت خارج کردن دیسک سخت، بسته شدن فرآیندهای سیستم و تعمیر میانبرهای نامعتبر، فراهم می کند. بنابراین برخی از ابزارهای تعمیر و نگهداری سیستم با ابزارهای بهینه سازی دانلود می شوند.

بهترین ابزار تعمیر و بهینه سازی کامپیوتر برای ویندوز 10 کدام است؟

  • فناوری قدرتمند باشد
  • برای تعمیر و امنیت کامپیوتر شما باشد
  • کامپیوتر تان را بهینه کند
  • تهدیدات بدافزار را برطرف کند
  • وب سایت های خطرناک را شناسایی کند
  • حداکثر عملکرد را بازیابی کند
  • فضای با ارزش دیسک را آزاد کند
  • فایل های آسیب دیده ویندوز را جایگزین کند

برنامه ای که به نظر ما یک قرارداد کامل است Restoro  است که نه تنها آسیب های ناشی از بدافزار در مدیریت فایل را برطرف می کند، بلکه اقدامات پیشگیرانه و همچنین محافظت در برابر واقعی در برابر تهدیدات را نیز فراهم می کند. بیشتر اوقات  بدافزار دلیل اصلی ثبت معیوب  فایل های از دست رفته و یک سیستم کلی کامپیوتر کند است که Restoro با از بین بردن همه بدافزارها از رایانه شخصی و اقدام به عنوان سدی فعال در برابر تهدیدهای موجود یا آینده، این مشکل را برطرف می کند.

همانطور که برای فایل های از قبل آلوده یا آسیب دیده،  Restoro  می تواند در رفع آنها بسیار کارآمد باشد نه تنها رجیستری شما را جستجو می کند و آن را با پایگاه داده داخلی خود مقایسه می کند  بلکه مواردی را که به نظر شما آسیب دیده، تعمیر و تعویض می کند.

این مطلب را از دست ندهید   تغییر برنامه های راه اندازی (Startup Programs)

می توان این برنامه را تنظیم کرد تا سیستم شما را در زمان واقعی کنترل نماید، بنابراین به محض ظاهر شدن هر گونه آسیب به فایل های شما رفع خواهد شد. داشبورد بسیار زیبا و راحت قابل پیگیری است و در غیر این صورت تعمیرات سیستم پیچیده با فشار دادن دو یا سه دکمه و فقط انتظار برای کار برنامه خواهد بود.

سایر مشخصات:

  • تهدیدات بدافزار را برطرف می کند
  • حفاظت از بدافزار در زمان واقعی را فراهم می کند
  • آسیب های مخرب را ترمیم می کند
  • وب سایت های خطرناک را شناسایی می کند

با آزاد کردن فضای دیسک، بهینه سازی رجیستری و بازیابی و جایگزینی فایل های DLL، رایانه خود را به حداکثر عملکرد بازگردانید. از نظر بهینه سازی و محافظت از رایانه شخصی، Restoro  نرم افزاری مناسب برای شما خواهد بود که با کمک این بهینه ساز شگفت انگیز رایانه، می توانید هرگونه خطایی را در رایانه خود برطرف نموده و به سرعت کامل برگردانید!

  1. Tweaking Windows Repair

ورودی بعدی در لیست ما یک ابزار نرم افزاری است که همه چیز را در مورد طراحی و کارایی دارد درست همانطور که تمام نرم افزارهای بهینه ساز ویندوز باید داشته باشند.

اگر جلو بروید و Tweaking Windows Repair را امتحان کنید و رابط کاربری قدیمی گذشته خود را نادیده بگیرید، از اینکه چند ابزار برای تمیز کردن رایانه در اختیار شما قرار می گیرد، متعجب خواهید شد.

این برنامه در نسخه رایگان و Pro در دسترس است، هر کدام دارای ابزارهای مختلفی هستند  اگرچه نسخه Pro همان نسخه ای است که می توان آن را یک قرارداد کامل دانست.

این مطلب را از دست ندهید   پین خم شده روی CPU

این برنامه شامل پشتیبانی از به روزرسانی های خودکار ویندوز، پاک کننده حافظه، منوی پیوند سریع، ابزارهای تقویت عملکرد عمومی و موارد دیگر است.

در مجموع  اگر اخیراً متوجه شدید که رایانه شخصی ویندوز 10 شما کمی کند است  با پیشرفت و تعمیر ویندوز به آن رونق دهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

نحوه نصب درایورهای GPU

نحوه نصب درایورهای GPU

گاهی اوقات، درایورها کار نمی کنند، و این به ویژه برای پردازنده های گرافیکی قابل توجه است. درایورهای GPU به دلیل به روز رسانی های

ادامه مطلب »