نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

3 نمونه از نرم افزارهای بهینه سازی رایانه

در زیر 3 نمونه از نرم افزارهایی ذکر شده که دارای قابلیت بهینه سازی رایانه هستند با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با آنها آشنا شوید:

  1. Ashampoo WinOptimizer

Ashampoo WinOptimizer برای ویندوز 10 و در اکثر ابزارهایی که بیشتر کاربران برای نگهداری و بهینه سازی عمومی سیستم نیاز دارند، بسته بندی می شود.

WinOptimizer  بصورت رایگان نیز موجود است این نرم افزار شامل تعمیر و نگهداری سیستم، تجزیه و تحلیل سیستم، بهینه سازی، سفارشی سازی و ابزار فایل است.

برای تعمیر و نگهداری سیستم، دارای یک بهینه ساز 1 کلیک است که شامل پاک کننده های اینترنت، رجیستری و هارد دیسک است.

کاربران WinOptimizer می توانند رایانه های شخصی خود را با استفاده از ابزارهایی مانند: Internet Tuner، Service Manager، Startup Tuner، Uninstall Manager و SDD Wizard بهینه سازی کنند.

ابزارهای فایل این نرم افزار به شما امکان می دهد تا فایل ها را به طور کامل پاک کنید، بازیابی کنید و خطاهای دیسک را بررسی کنید.

ابزارهای تعمیر و نگهداری سیستم معمولاً برای شخصی سازی ویندوز چندان مناسب نیستند، اما WinOptimizer همچنین دارای برخی از ابزارهای دستی سفارشی سازی ویندوز برای تنظیم تنظیمات سیستم، ذخیره طرح های آیکون دسک تاپ، ویرایش میانبرهای برنامه و سفارشی سازی منوهای زمینه نیز هست.

  1. CCleaner

نرم افزار عالی دیگری که می تواند کامپیوتر شما را بهینه کند و به شما کمک کند با فایل های غیرضروری کنار بیایید CCleaner است.

با استفاده از این ابزار اطمینان حاصل کنید که رایانه شما سریعتر و پایدارتر با خرابی کمتر است.

این مطلب را از دست ندهید   شناسایی مشکلات کامپیوتر

این برنامه برای تمیز کردن فایل های موقتی بهینه شده است، بنابراین می توانید سطل آشغال و اسناد اخیر همچنین فایل های موقت و سایر فایل هایی را که ممکن است در عملکرد رایانه شما تداخل داشته باشند، را تمیز کنید.

علاوه بر این، این برنامه دارای یک پاک کننده رجیستری داخلی است، بنابراین شما می توانید رجیستری خود را به راحتی تمیز کنید و ورودی های قدیمی و استفاده نشده را که باعث کند شدن سرعت رایانه شما می شوند، حذف کنید.

CCleaner  همچنین به عنوان یک پاک کننده مرورگر کار می کند که به شما امکان می دهد فایلهای موقت، سابقه و حافظه پنهان را از همه مرورگرهای خود، از این برنامه پاک کنید.

این برنامه همچنین به عنوان یک حذف نصب (uninstall)  کار می کند و به شما امکان می دهد به راحتی نرم افزار شخص ثالث را از رایانه خود حذف کنید.

ویژگی دیگری که می توانید مفید بدانید توانایی مدیریت موارد راه اندازی است بنابراین می توانید به راحتی همه برنامه های ناخواسته را که به طور خودکار با رایانه شخصی شما شروع می شوند را غیرفعال کنید.

به طور کلی  اگر نیاز به آزاد سازی فضای خالی و حذف فایل های قدیمی و موقت از کامپیوتر خود را دارید،CCleaner  ابزاری عالی است.

این برنامه همچنین دارای ویژگی های مفید دیگری است که به شما در بهینه سازی رایانه کمک می کند، بنابراین اگر می خواهید رایانه خود را سریعتر و پایدارتر کنید، توصیه می شود تا CCleaner  را امتحان کنید.

بررسی اجمالی:

  • پاک کننده رجیستری
  • امکان حذف فایل های قدیمی و موقت
  • پاک کننده مرورگر
  • مدیر راه اندازی
  • حذف نصب
  1. Iolo System Mechanic

System Mechanic یکی از ساده ترین نرم افزارهای بهینه سازی برای استفاده و تقویت سیستم واقعی است. بسته System Mechanic Pro بدافزار را مسدود می کند و شامل ابزارهای جستجو و بازیابی پیشرفته است.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر پدهای مدار چاپی

هر دو نسخه نرم افزار با ویندوز 10 سازگار است.

Iolo System Mechanic  یکی از 7 محصول نرم افزاری است که در بسته امنیت، حریم خصوصی و بهینه سازی جامع Phoenix 360 گنجانده شده است.

System Mechanic  مجموعه کاملی از ابزارهای نگهداری سیستم را در اختیار شما قرار داده است. این شامل ابزارهای رجیستری، میانبر، تشخیص سخت افزار و تعمیر HDD است.

برای بهینه سازی سیستم، System Mechanic  بهینه سازی RAM،  defrag رجیستری، پاک کننده فایل تکراری، به روزرسانی درایور، پاک کننده گسترده HDD، بهینه ساز ویندوز، مدیر راه اندازی و ابزار تقویت کننده شبکه را فراهم می کند.

بهترین چیز در مورد System Mechanic احتمالاً آنالیز کننده سیستم وی است که وضعیت سیستم و مروری بر تعمیر و نگهداری ضروری را برای شما فراهم می کند.

بنابراین این بهینه ساز ویندوز در واقع هیچ کمبودی ندارد و می تواند به طور قابل توجهی سرعت راه اندازی را افزایش داده و هزاران مشکل نرم افزاری را برطرف کند.

در مجموع با توجه به سه برنامه ذکر شده در بالا می توانید یکی از آنها را انتخاب نموده و برای رایانه خود دانلود و نصب نمایید تا بتوانید هر چه بیشتر در بهینه سازی رایانه خود و افزایش سرعت آن  و همچنین از پاک سازی فایل ها بهره مند شوید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − نه =

نحوه نصب درایورهای GPU

نحوه نصب درایورهای GPU

گاهی اوقات، درایورها کار نمی کنند، و این به ویژه برای پردازنده های گرافیکی قابل توجه است. درایورهای GPU به دلیل به روز رسانی های

ادامه مطلب »