نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چند نمونه از بهترین نرم افزارهای تعمیر کامپیوتر

ما اغلب در مواقع اضطراری به تخصص و مهارت تکنسین های رایانه نیاز داریم. کامپیوترها می توانند آلوده شوند. برخی از نرم افزارها ممکن است درست کار نکنند. یا ممکن است خود سیستم عامل خراب باشد. تکنسین ها همیشه برای حل سخت ترین مسائل ما در کنار ما هستند.

بنابراین حفظ سلامت کلی رایانه کاملاً ضروری است. تکنسین ها ابزار کاملی دارند که می توانید آن ها را نصب کنید. شما ممکن است که مهارت پیشرفته آنها را نداشته باشید اما می توانید از نرم افزار تعمیرات در جعبه ابزار آنها استفاده نمایید.

شماره 1 – تعمیر ویندوز توسط Windows Repair

نرم افزار مخرب اغلب تنظیمات سیستم عامل شما را اصلاح می کند. تعمیر تنظیمات می تواند کاملاً دست و پا گیر و گیج کننده باشد.

 Windows Repair همه چیز را در یک مکان قرار می دهد. این برنامه ابزاری قدرتمند برای اصلاح سیستم شما است که می تواند مجوزهای رجیستری فایروال ویندوز و سیستم فایل ها را مجدداً تنظیم کند. همچنین می تواند تنظیمات پروکسی، Windows Updates و WMI را ترمیم کند. Windows Repair همه گزینه ها را درست در دسترس شما نمایش می دهد.

در اولین اجرای برنامه، این برنامه شما را در تمیز کردن سیستم  ویروسی راهنمایی می کند. بررسی می کند که آیا فایل سیستم شما سالم است؟ حتی پیشنهاد می کند System در موارد بدتر بازیابی شود. باید مطمئن شوید که دستورالعمل ها را به دقت دنبال می کنید.

شماره 2 – نسخه  C Cleaner Technician

C Cleaner یک ابزار بهینه سازی رایانه مورد علاقه شما است که هارد دیسک و رجیستری شما را تمیز می کند. هنگام مرور، تهدیدها را مسدود می کند همچنین می تواند با بررسی برنامه های نصب شده، شروع کار شما را بهینه کند.

این مطلب را از دست ندهید   قفل سینی دیسک

نسخه CCleaner Technician نسخه پیشرفته ای از ابزار بهینه سازی است که تنظیمات غیرضروری را پاک می کند و به شما امکان می دهد سرعت هارد دیسک خود را افزایش دهید و فضای مورد نیاز خود را تمیز کنید. این برنامه از راه دور نیز کار می کند. همه گزینه ها به طور کامل مشخص شده اند، بنابراین احتمال اشتباه وجود دارد.

اگر از دسک تاپ شخصی یا نسخه تکنسین استفاده می کنید، CCleaner می تواند عمر دستگاه شما را افزایش دهد. این یک ابزار انعطاف پذیر برای نظارت و حفظ سلامت رایانه شما است.

شماره 3 – CPU-Z

نظارت بر وضعیت سخت افزار شما در نگهداری رایانه بسیار مهم است. CPU-Z یکی دیگر از برنامه های سبک است که اطلاعات را از سیستم شما در یک مکان جمع می کند. این یک نرم افزار رایگان است که اطلاعات برخی از دستگاه های اصلی دستگاه شما را می گیرد.

نام و شماره و نام رمزگذار  همچنین پردازشگر و سطح حافظه پنهان پردازنده خود را مشاهده خواهید کرد همچنین می تواند مادربرد و چیپ ست شما را کنترل کند و اطلاعات در مورد نوع حافظه و اندازه و زمان و مشخصات ماژول دستگاه را به شما ارائه دهد.

CPU-Z همچنین می تواند اندازه گیری در زمان واقعی فرکانس داخلی هسته و فرکانس حافظه را تشخیص دهد.

جالب اینجاست که CPU-Z دارای نسخه های سفارشی برای انواع مختلف سیستم ها بوده که نسخه های Asrock   ASUS ROG  Gigabyte    MSI Gaming و موارد دیگر دارد. همچنین در صورت استفاده از سیستم قدیمی تر، نسخه قدیمی ویندوز 98 دارد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر صدا فن

شماره 4 – حذف نصب IObit

IObit Uninstaller ابزاری عالی برای حذف برنامه ها در رایانه شما است. این عملکرد اضافی را به حذف برنامه استاندارد شما اضافه می کند. به راحتی می توانید تمام برنامه های نصب شده روی رایانه خود را مشاهده کنید. می توانید لیست را به ترتیب حروف الفبا و با توجه به اندازه فایل و یا تاریخ نصب سازمان دهی کنید همچنین برنامه های بزرگ و برنامه هایی را که به سختی از آنها استفاده می کنید و حتی Windows Updates را می تواند نشان دهد.

غیر از حذف برنامه ها می تواند برنامه های ویندوز و نوار ابزار و پلاگین ها را حذف کند. علاوه بر این می توانید برنامه ها را به صورت انبوه uninstall کنید.

آنچه باعث عالی شدن برنامه می شود حذف فایل رجیستری و برنامه آن است.

شماره 5 – MalwareFox

MalwareFox یک برنامه فوق العاده ضد بدافزار است. این نرم افزار رایانه شما را در برابر اشکال پیشرفته نرم افزار مخرب مانند نرم افزارهای تبلیغاتی، جاسوس افزارها و حتی باج افزارها را شناسایی نموده و حذف یا محافظت می کند. این برنامه بدون صرف منابع زیاد، سیستم شما را کاملا اسکن می کند.

محافظت از سیستم در برابر تهدیدهای متداول در اینترنت ضروری است. به همین دلیل است که یک برنامه امنیتی مانند MalwareFox باید از سیستم محافظت کند. این امر به طور ماهرانه رفتار مشکوک را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد تا از دسترسی هر بدافزار مخرب به رایانه شما جلوگیری کند.

این برنامه به روز رسانی می شود. همه بدافزارهای موجود در اینترنت را تشخیص می دهد. همچنین مرورگر را از هر بد افزار پاک نگه می دارد. MalwareFox هر راه برای ورود تبلیغات مزاحم و نوارهای ابزار را که می تواند دروازه ای برای رایانه شما باشند را مسدود می کند.

این مطلب را از دست ندهید   راه اندازی رایانه ویندوزی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

نحوه نصب درایورهای GPU

نحوه نصب درایورهای GPU

گاهی اوقات، درایورها کار نمی کنند، و این به ویژه برای پردازنده های گرافیکی قابل توجه است. درایورهای GPU به دلیل به روز رسانی های

ادامه مطلب »