نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلاتی که در رابطه با بروزرسانی Windows نمی دانید؟

با پیشرفت علم به راحتی می توان کامپیوتر ها را در ادارات، مراکز اموزشی و منازل مشاهده کرد. کامپیوتر ها را راحتی توانسته اند در یادگیری و پیشرفت به ما کمک کنند. اما ممکن است برای این وسیله ی پر کاربرد نیز مشکلاتی به وجود آید. یکی از این مشکلات مشکلات بروزرسانی Windows می باشد. همیشه بهتر است بالا ترین ورژن ویندوز را نصب نمایید به این منظور ویندوز 10 را به روز کنید تا اطمینان حاصل شود که رایانه شما به بهترین وجه ممکن کار می کند ، در عین حال در برابر آخرین تهدیدات امنیتی نیز محافظت می شود. حتی اگر نسخه قدیمی ویندوز شما به روز نباشد ، بهترین نرم افزار آنتی ویروس نیز کامپیوتر شما را ایمن نخواهد کرد. با این وجود مواقعی وجود دارد که هنگام بروزرسانی ویندوز 10 ممکن است با مشکلی روبرو شوید. در این مقاله در رابطه با مشکلات بروزرسانی Windows توضیحاتی را خواهیم داد.

وجود برنامه های مزاحم

یکی از متداول ترین مشکلات Windows Update هنگام بروزرسانی و عدم موفقیت است. معمولاً مشاهده خواهید کرد که یک پیام خطا توضیح داده شده است که بروزرسانی موفقیت آمیز نبوده است. در بیشتر اوقات ، این پیام خطا در توضیح اینکه مشکل چیست و چگونگی رفع آن را بیان می نماید اما یکی از مهمترین دلایل عدم نصب ویندوز ویندوز نرم افزار ناسازگار است. این بدان معناست که شما ممکن است یک نسخه قدیمی یک برنامه یا برنامه داشته باشید که مانع از به روزرسانی ویندوز می شود. اگر این مورد باشد ، پیام خطا باید توضیح دهد که کدام برنامه باعث بروز مشکل شده است. برنامه ای را که باعث ایجاد خطا شده است حذف کنید یا به وب سایت توسعه دهنده مراجعه کنید تا مطمئن شوید که آخرین نسخه را نصب کرده اید. پس از آن ، دوباره سعی کنید آپدیت را نصب کنید.

جایگزین کردن کلید های کیبورد Filco Majestouch-2

عدم داشتن فضای مناسب برای نصب ویندوز جدید

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است بروزرسانی ویندوز نتواند نصب کند ، به دلیل کمبود فضای هارد است. برای نصب صحیح ، هر بروزرسانی به حداقل فضای هارد دیسک نیاز دارد و اگر هارد دیسک شما خیلی پر باشد ، نصب آن خراب و یا به طور کلی نصب  نمی شود. برای برطرف کردن این مشکل ، فضای دیسک سخت را با استفاده از روش هایی وجود دارد آزاد کنید.

این مطلب را از دست ندهید   کنترل هارد دیسک هیتاچی GST Deskstar

وجود مشکلات بعد از نصب

اگر متوجه شدید که کامپیوتر شما بعد از نصب به روزرسانی ویندوز ، رفتار ناخوشایندی را انجام می دهد ، ممکن است این باشد که خود بروزرسانی ویندوز باعث ایجاد مشکل می شود. برای رفع این مشکل ، باید بروزرسانی را حذف کنید.

برای انجام این نوع در “به روز رسانی ویندوز” در کادر جستجو Taskbar و “تنظیمات Windows Update” را انتخاب کنید. در پنجره ظاهر شده ، روی “مشاهده تاریخچه به روزرسانی” کلیک کنید. سپس گزینه «حذف نصب» یا «گزینه های بازیابی» را انتخاب کرده و مراحل حذف نسخه بروزرسانی را دنبال کنید. حتماً وب سایت پشتیبانی مایکروسافت را بررسی کنید تا ببینید آیا مایکروسافت رفع دائمی را برای بروزرسانی مشکل منتشر کرده است یا خیر. ممکن است بعد از انتشار بروزرسانی جدید از جانب شرکت ماکروسافت این بروزرسانی ها دارای مشکلات اولیه ای در اجرا داشته باشند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + شش =

نحوه نصب درایورهای GPU

نحوه نصب درایورهای GPU

گاهی اوقات، درایورها کار نمی کنند، و این به ویژه برای پردازنده های گرافیکی قابل توجه است. درایورهای GPU به دلیل به روز رسانی های

ادامه مطلب »