نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هر دلیلی می تواند باعث کندی اتصال اینترنت شود. در زیر فهرست کوتاهی از برخی از دلایل رایج‌تر کندی اتصال اینترنت شما وجود دارد. همانطور که در پایین این صفحه ذکر شد، هیچ برنامه یا ترفند جادویی برای افزایش سرعت کلی اینترنت شما وجود ندارد و خواندن این مطلب به شما کمک می کند علت آن را بدانید.

اتصال به اینترنت کند

اگر از اتصال شماره گیری یا مودم استفاده می کنید، سرعت آن بسیار کندتر از هر اتصال باند پهن است. اگر از مودم استفاده می کنید، مهم نیست رایانه شما چقدر سریع است، سرعت اینترنت همیشه پایین است.

اگر یک اتصال پهن باند در منطقه شما در دسترس است و دوست دارید تجربه بسیار لذت بخشی در اینترنت داشته باشید، ما به شدت توصیه می کنیم آن را دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این اصطلاح و پهنای باند موجود، به تعریف پهنای باند مراجعه کنید.

اتصال اینترنت شما نیز ممکن است به دلیل مشکلات اتصال کند باشد. برای تعیین اینکه آیا به سرعتی که باید می رسید نزدیک می شوید، می توانید تست سرعت انجام دهید. اگر سرعت دانلود شما به میزان قابل توجهی کمتر است، با ISP خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید که تست خط را اجرا کنند.

کندی اتصال اینترنت

اتصال مستقیم در مقابل Wi-Fi

فناوری بی سیم (Wi-Fi) از زمانی که برای اولین بار معرفی شد بهبود یافته است. با این حال، هنوز نمی تواند همان قابلیت اطمینان یک اتصال مستقیم را ارائه دهد. اگر کامپیوتر یا دستگاه بی سیم اتصال ضعیفی داشته باشد، سرعت اینترنت شما را کاهش می دهد. اگر از Wi-Fi استفاده می‌کنید، به روتر بی‌سیم نزدیک‌تر شوید تا مطمئن شوید که مشکلی با سیگنال بی‌سیم نیست. اگر اتصال مستقیم به روتر دارید، توصیه می کنیم در صورت امکان به جای استفاده از کابل بی سیم از کابل اترنت استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه برنامه ریزی حالت روشن و تاریک 

مشکلات با مرورگر

همچنین ممکن است به دلیل مرورگر اینترنتی که برای مرور اینترنت از آن استفاده می کنید، اینترنت کند به نظر برسد. برای اطمینان از اینکه با مشکلات مرورگر مواجه نیستید، یک مرورگر جایگزین را در رایانه خود امتحان کنید (مانند Google Chrome یا Mozilla Firefox). اگر چندین مرورگر همگی کند به نظر می رسند، ممکن است با رایانه یا شبکه خود مشکل داشته باشید. اگر یک مرورگر جایگزین کار می کند، پس مشکل از مرورگر اصلی شما است، و توصیه می کنیم آن مرورگر را عیب یابی کنید یا به مرورگر جایگزین بمانید.

کامپیوتر کند

اگر سرعت کلی رایانه آهسته است یا در انجام کارها مشکلات عملکردی دارد (مثلاً تماشای ویدیو)، ممکن است به نظر برسد که اتصال اینترنت شما کند است. می‌توانید دستگاه دیگری (مثلاً یک تلفن هوشمند یا رایانه لوحی) را به اینترنت خود متصل کنید تا متوجه شوید که آیا اینترنت شما مشکل دارد یا رایانه شما.

مکان سرور یا وب سایت

مکان صفحه وب که بازدید می کنید نیز می تواند تعیین کننده سرعت اینترنت باشد. اگر به یک صفحه وب در کشور دیگری دسترسی دارید، سرعت آن بسیار کندتر از صفحه ای است که در کشور شما میزبانی می شود.

نگهداری شبکه یا سایت

اگر ارائه‌دهنده خدمات اینترنت یا میزبان وب‌سایت شما در حال انجام تعمیرات در شبکه، رایانه یا تجهیزات شبکه خود باشد، این امر می‌تواند باعث مشکلات مربوط به سرعت شود.

تعداد بازدیدکنندگان یک سایت

یک سرور و یک وب سایت تنها می توانند تعداد زیادی کاربر را به طور همزمان مدیریت کنند. اگر صدها، هزاران یا میلیون‌ها نفر در تلاش باشند به طور همزمان از سایت بازدید کنند، آن صفحه کندتر خواهد بود و حتی ممکن است پاسخ ندهد یا بارگذاری نشود. اگر یک رویداد مهم در سراسر جهان رخ دهد، ممکن است باعث مشکلات مربوط به سرعت شود.

این مطلب را از دست ندهید   روش های تمیز کردن فن کامپیوتر

آلودگی به ویروس یا بدافزار

رایانه خود را از نظر ویروس یا بدافزار بررسی کنید. سرعت اینترنت را می توان کاهش داد زیرا ویروس ها و بدافزارها فایل های ضروری سیستم عامل را با استفاده از منابع سیستم (حافظه) که در غیر این صورت برای عملکرد اینترنت بود، خراب می کنند.

برنامه ها و ترفندهای شخص ثالث

مهم نیست که چه تعداد وب سرویس یا برنامه تبلیغاتی را مشاهده می کنید، هیچ برنامه یا ترفند جادویی وجود ندارد که سرعت کلی اینترنت شما را افزایش دهد. برخی از ترفندها به سرعت دانلود فایل های خاص یا افزایش سرعت شبکه محلی شما (نه اینترنت) کمک می کنند. با این حال، هیچ برنامه نرم افزاری سرعت کلی اتصال اینترنت شما را افزایش نمی دهد.

برخی از برنامه ها مانند دانلود منیجرها با دانلود بیت هایی از فایل دانلود شده از طریق اتصالات مختلف به دانلود سریعتر کمک می کنند. با این حال، این سرعت اینترنت یا تجربه مرور شما را افزایش نمی دهد و با تمام صفحات وب اینترنت کار نمی کند.

شما یا ISP شما تحت DoS هستید یا مورد حمله قرار می گیرید

اگرچه یک موقعیت معمولی نیست، اتصال اینترنت کند ممکن است زمانی ایجاد شود که شما یا ISP شما مورد حمله قرار می‌گیرد (به عنوان مثال، حمله DoS). با حمله DoS، رایانه‌ها و روترها به قدری غرق در درخواست‌ها می‌شوند که باعث کندی اتصال شما یا قطع شدن زمان می‌شود. اگر فکر می کنید تحت چنین حمله ای قرار دارید، برای توصیه های بیشتر با ISP خود تماس بگیرید. اگر رایانه شما مورد حمله قرار گرفته است، یکی از راه های فرار از این حملات تغییر آدرس IP است.

این مطلب را از دست ندهید   شناسایی مشکلات در مدیریت دستگاه ویندوز

رفع نور پس زمینه LCD

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − دو =

نحوه نصب درایورهای GPU

نحوه نصب درایورهای GPU

گاهی اوقات، درایورها کار نمی کنند، و این به ویژه برای پردازنده های گرافیکی قابل توجه است. درایورهای GPU به دلیل به روز رسانی های

ادامه مطلب »