نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

3 مشکلات و راه حل های مشترک اتصال به اینترنت

با پیشرفت علم به راحتی می توان کامپیوتر ها را در ادارات، مراکز اموزشی و منازل مشاهده کرد. کامپیوتر ها را راحتی توانسته اند در یادگیری و پیشرفت به ما کمک کنند. در کنار کامپیوتر ها ما به مودم ها نیز نیاز داریم تا به راحتی بتوانید با جهان اطراف و جهان اطلاعات ارتباط برقرار کنیم اما ممکن است گاهی اوقات در زمان اتصال به اینترنت دچار مشکلاتی شوید.

متأسفانه ، کاملاً اجتناب ناپذیر است که شما در بعضی زمان ها ، مشکلات اتصال به اینترنت را تجربه خواهید کرد. خوشبختانه ، اکثر قریب به اتفاق این مسائل می توانند به سرعت و به راحتی حل شوند. ما سه مورد از متداول ترین اتصالات اتصال و راه حل های مربوط به آنها را برای کمک به شما در این مقاله قرار داده ایم.

آیا روتر شما از منبع تغذیه ای ثابت برخوردار است؟

در صورت نداشتن روتر اتصال به اینترنت غیرممکن است. اطمینان از اینکه منبع تغذیه پایدار دارید به سادگی برای نظارت بر نشانگرهای LED روتر شما کاهش می یابد. اگر نمی توانید هیچ کدام از نشانگرها یا چراغ ها را ببینید ، روتر شما خاموش یا وصل نشده است. در صورت بروز این مشکل ، کابل برق را جدا کرده و پس از چند دقیقه دوباره وصل کنید و مطمئن شوید که منبع تغذیه روشن است. اگر این مشکل همچنان ادامه داشته باشد ، ممکن است شما یک نقص الکتریکی داشته باشید ، در این صورت شما نیاز خواهید داشت که یک روتر جدید را به طور کلی خریداری کنید.

پیاده سازی کیبورد Logitech K120

آیا روتر ارتباطی دارد؟

اگر هنوز یک اتصال دریافت نکردید ، باید اتصال اینترنت روتر خود را با مراجعه به اتصال یا چراغ WAN بررسی کنید. اکثر روترها با نمایش یک چراغ LED چشمک زن ، اتصال پایدار نشان می دهند. اگر نمی توانید هیچ چراغ LED پیدا کنید ، روی قسمت پشت روتر متمرکز شوید و بررسی کنید که آیا LED های درگاه کابل اترنت چشمک می زنند یا خیر. اگر نمی توانید هیچ گونه چراغی را مشاهده کنید ، تمام کابل ها را از روتر خود خاموش و جدا کنید. بعد از چند دقیقه ، تمام کابل ها را به درگاه های مربوطه خود وصل کنید و روتر را مجدداً راه اندازی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل اتصال اینترنت

سیگنال خود را تقویت کنید

اگر متصل هستید اما نمی توانید داده های اینترنتی را دریافت کنید ، قدرت اتصال Wi-Fi خود را بر روی رایانه شخصی یا تلفن همراه خود بررسی کنید. اگر اتصال در یک یا دو نوار کار کند ، این نشان دهنده اتصال ضعیف است. در این شرایط ، سعی کنید آنتن رادیویی روتر خود را تنظیم کنید یا مکان فیزیکی روتر خود را به دستگاه های خود نزدیک کنید. در صورت ادامه این مشکل ، ممکن است ارزش افزوده در تقویت کننده سیگنال Wi-Fi یا افزونه ای را داشته باشد که دامنه سیگنال روتر شما را افزایش دهد.

اگر هنوز نمی توانید اتصال به اینترنت خود را با استفاده از دستورالعمل های بالا رفع کنید ، یا اگر مرتباً مشکلات مشابه خود را تجربه می کنید ، ایده خوبی است که با یک ارائه دهنده خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

نحوه نصب درایورهای GPU

نحوه نصب درایورهای GPU

گاهی اوقات، درایورها کار نمی کنند، و این به ویژه برای پردازنده های گرافیکی قابل توجه است. درایورهای GPU به دلیل به روز رسانی های

ادامه مطلب »